יום שלישי, 7 בספטמבר 2010

שנה טובה מתחילה במתנה.....

מנהג פולני עתיק הוא להביא למארחת זר פרחים, גרברות, שושן צחור, עם ואזה בלי ואזה,הכל הולך..
אני בעד המנהג הפרחוני אבל השנה ממליצה על שידרוג קל לאותו המנהג, ב"זר מתוק" יצרו זרים מיוחדים לראש השנה - זרי תפוחים וממתקים.
אהבתי במיוחד את הזר הצבעוני המשלב תפוחים ירוקים וסוכריות ואת הסידור המקורי לשולחן החג, סידור של תפוחים ירוקים ושוקולדים, גם סידור וגם קינוח , מין שילוב מנצח של איך לומר, פולניה ורומניה....

אז הבאנו לה פרחים מתוקים, למארחת שעמלה והרימה הפקה, והפרחים ממתיקים את ביתה, ומה איתה? בדיוק בשביל זה, בשבילה, נביא שובר מתנה לרשת laka . רשת מדליקה למניקור אקספרס הנמצאת כמעט בכל הקניונים, כך תוכל המארחת החביבה לחזור לעצמה לאחר שאירחה וטרחה ואת ציפורניה הקריבה למלאכה.[caption id="attachment_220" align="aligncenter" width="300" caption="לטיפוח המארחת"][/caption]

ומה לגבי מתנה תרבותית, מתנה שלא עטופה בנייר עטיפה, מתנה שיש בה משהו מעבר, כזו היא בעיני רכישת כרטיסים להצגה טובה.
לילדים, למבוגרים ולכל המשפחה.
יש הרבה הצגות טובות, לא אמנה את כולן אבל נזכיר את עוץ לי גוץ לי (הקאמרי) המלאך (בית לסין ) - הצגות מקסימות לילדים, הצגות לילדים ונוער - אמיל והבלשים ואורה הכפולה (בתאטרון המדיטק חולון), לבוגרים שביננו, רוחלה מתחתנת (תאטרון בית לסין) גטו ,הבדלה (תאטרון הקאמרי) והכי כיף, הצגה טובה לכל המשפחה, כנר על הגג (הקמארי), כך מרוויחים גם תרבות וגם בילוי משפחתי...

ואם אנחנו כבר במשבצת התרבות עוסקים, למה שלא נביא ספרים? טובים, מרתקים, עבים... שיספיקו גם ליום כיפור?
ממליצה כל שתי טרילוגיות עבות כרס הראשונה,רומן אהבה הסטורי- פרש הברונזה / טטיאנה ואלכסנדר/ גן הקיץ – רומן מקסים סוחף ומרגש מאת פאולינה סימונס סופרת אמריקאית שנולדה וגדלה בסנט פטרבורג, סיפור אהבה אשר מתחיל בזמן המצור על לניגרד ב 1941 , סיפור על אהבה והשרדות.
ולחובבי המתח שביננו, טרילוגיית מילניום- ספרים שלא תוכלו להניח מהיד ושאחרים ירחצו כלים..... -נערה עם קעקוע דרקון, נערה ששיחקה באש והנערה שבעטה בקן הצרעה, מאת הסופר השוודי המנוח סטיג לרסון שנפטר רגע לפני ההצלחה העולמית לה זכו ספריו.

רציתי גם מתנה אופנתית אבל בכל שיטוטי לא מצאתי אביזר שישלב בתוכו את סמלי החג, אז החלטתי להכין לכן אחד... צמיד המשלב את סמלי החג והראשונה אשר תזהה את כל הסמלים תקבל אותו מתנה לחג! (תשובות בתגובות)

ולקינוח, מה אם לא תפוח?
ובחזרה למארחת, למה לא נביא לה בושם? Be Delicious by Donna Karan או בשמו המוכר במחוזותינו בושם התפוח, בושם עירוני בהשראת ניו יורק סיטי ולעומתו Lolita lempicka בושם המעוצב בהשראת אגדות ילדותנו, רק בלי המלכה המרושעת... להשיג ברשתות הפארם ובאתר callparfume


כל ההמלצות ועוד דברים שאנחנו אוהבים בתוכנית הטיולים של חגית אברון ברדיו 103.

חג שמח ושנה מלאת חוויות. טובות.

7 תגובות:

ruth אמר/ה...

נהנתי לקרוא.עיצוב מרשים.רעיונות למכביר

TAMI אמר/ה...

רעיונות מקסימים ויצירתיים כרימון. ובצמיד המהמם והמקורי איך לא- כל שבעת המינים, תפוח בדבש, דג ושנהיה תמיד לראש והרבה פרחים וגוונים ורודים ומאחלת שהשנה אכן תהיה בגוונים של ורוד לכולנו וכן כן לא לשכוח שזה תלוי המון גם בנו ובמישקפיים שנחליט להרכיב- אז יאלה השנה שנת הורוד...חג שמח ושנה נהדרת.

orna אמר/ה...

כתוב מדהים .., עיצוב על... המלצות נהדרות במיוחד אהבתי את זר התפוחים והממתקים, את רשימת הספרים ואת הצמיד.. כיף לקבל !

galit polak אמר/ה...

אייטם מקסים! גם בבינטלוג וגם ברדיו. אין ספק שיש פה מולטיסיסטם מדהים. ההמלצות שוות אחת אחת. אני רואה בצמיד דג, גרעין רימון, תפוח ופרפר. הצמיד יפהפה, נשיקות ומחכים לעוד בלוגים!!

Hotellit Tukholma אמר/ה...

Isn't the 1st commenter telling the truth or what??

Blogs4Two אמר/ה...

וואו כתבה לא רעה בכלל!

https://www.simplysweet.co.il/

Blogs4Two אמר/ה...

וואו רעיונות מעולים - חושב שניישם זאת גם אצלנו בפשוט מתוק


https://www.simplysweet.co.il/

הוסף רשומת תגובה