יום שבת, 19 ביוני 2010

ולנטינו הבושם והבלרינה

גילוי נאות - אני אוהבת גימיקים. בעיני זה מוסיף למוצר. מעורר אסוציאציות. כל אחת והכיוון שלה...כמובן שהמוצר צריך להיות שווה ולא מבוסס על הגימיק לבדו..

אז גם בגלל הגימיק (אבל לא רק) אהבתי את ROCK'N ROSE COUTURE של VALLENTINO

מהדורה מיוחדת של בושם פרחוני ונעים, מחווה למעצב העל ולנטינו אשר פרש מתפקידו כמעצב פעיל בבית האופנה אותו הקים בשנות השישים.

והגימיק? האריזה - כיסוי תחרה שחור לאיסוף פקעת השיער כמו בלרינה. של ולנטינו....

וכאן נכנסות האסוציאציות האישיות - בית האופנה מיתג את הבושם בהשראת נערת רוק פרועה ושובבה, אני עשיתי גולגול בשיער כלשוננו וישר רציתי זוג נעלי בלרינה שחורות. קניתי!

את הבושם אפשר להשיג בלעדית ב- www.callparfume.co.il
את הבלרינות להשיג ב-Russell&Bromley לונדון.
[caption id="attachment_128" align="aligncenter" width="350" caption="Valentino Rock&Rose Couture"][/caption][caption id="attachment_130" align="aligncenter" width="448" caption="Russell&Bromely London"][/caption]


באג התגובות תוקן ומכאן כולכן מוזמנות להגיב.

6 תגובות:

orly אמר/ה...

איך איך איך עשאני אישה??? לא בלרינה לא בושם לא גוף כמו זו שבתמונה... אבל כמעט עשית לי חשק לרוץ ולקנות. אבל קודם תמליצי לי על נעלי התעמלות מדליקות ואופנתיות!

galit אמר/ה...

אני מבקשת ממך כל שבוע לכתוב! רק ככה אני לומדת עם מה ללכת ועם מה לא! (:

Women's Shoes אמר/ה...

החברה החדשה שלי היא מבקשת ממני לעזור לה לקנות נעלי הנשים של איכות. היא היתה מזועזעת כל כך למראה הארון שלי שהיא זרקה בחיפזון כמעט כל המלתחה שלה בחוץ ועכשיו הוא מבקש ממני לעזור לה להשתקם. לרוע המזל, אין לי מושג מה עושה shoe.Does טוב מישהו יודע מי עושה זוג הגון של שחור עור משאבות העגל אשר נעשים לאחרונה?

Women's Shoes אמר/ה...

החברה החדשה שלי היא מבקשת ממני לעזור לה לקנות נעלי הנשים של איכות. היא היתה מזועזעת כל כך למראה הארון שלי שהיא זרקה בחיפזון כמעט כל המלתחה שלה בחוץ ועכשיו הוא מבקש ממני לעזור לה להשתקם. לרוע המזל, אין לי מושג מה עושה shoe.Does טוב מישהו יודע מי עושה זוג הגון של שחור עור משאבות העגל אשר נעשים לאחרונה?

Unknown אמר/ה...

רעיון מצויין לקנות את הבושם המיוחד הזה לאשתי ליום האהבה. גם בושם טוב וגם גימיק נחמד. טוב שקראתי את הבלוג.

Blogs4Two אמר/ה...

יש לא מעט מתנות שאפשר לחשוב עליהן - אני אישית פשוט שלחתי זר מתוק והחברה שלי אהבה את זה ברמות!

https://www.simplysweet.co.il/catalog.php?act=cat&id=1498

הוסף רשומת תגובה